Εμπειρικό marketing

Κάτι άλλο που κάνουν συχνά οι εταιρείες που συγχρόνως αποδεικνύει και μια κεκρυμμένη μονοτονία στη συλλογιστική τους περί προσέγγισης των πελατών είναι ότι βάζει τους celebs στον ίδιο ρόλο "ξανα και ξανά". Η λογική πίσω από αυτήν την πρακτική είναι σαν να λέει ο αντζέντης στον αστέρα: "ο κόσμος σε γουστάρει σε αυτόν τον ρόλο, οπότε κάνε το συνέχεια!". Η σίγουρη επιλογή θα έλεγε ένας τρίτος παρατηρητής. Θα έλεγα όμως ότι μπορεί να κάνει "backfire" και να μας προκαλέσει μια αντίδραση του τύπου (από μέσα μας ή και απ' έξω) που ακούει στις εξής λέξεις-φράσεις: "σε φάση ωραία είχες μια επιτυχια και το επανέλαβες μια, δυο, μην μας τα πρήζεις κάθε λίγο και λιγάκι με το ίδιο στιλ! Βαριομαστε!! Θέλουμε (ο κόσμος-το κοινό) εναλλαγή!". 

Τουλάχιστον μια πρώτη μέτριας έντασης θεραπεια είναι να μην επαναλάμβανουν το ίδιο μοτίβο τόσο συχνα. Να το πεθυμήσουμε και λίγο. Να το ξεχάσουμε προς το παρόν, για να καταλάβουμε κιόλας την αξία του. Ή να διαπιστώσουμε και αυτή, γιατί μόνο σε βάθος χρόνου φαίνεται τελειωτικά η αξία ενός έργου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η επόμενη ημέρα αρχίζει με μπλε βετέξ

Περί της θνητής ζωής